Werken bij

Customer Service Manager

Wie zijn wij?

Wij zijn ThermIQ, fabrikant van infrarood verwarmingspanelen en intelligente verwarmingsoplossingen. ThermIQ is gericht op verantwoord en duurzaam ondernemen en wij produceren innovatieve producten van hoge kwaliteit. Door continu te innoveren kunnen wij onze positie als kwaliteitsproducten van infrarood verwarming behouden. Daarnaast werken wij met een geavanceerd productieproces en zeer strenge kwaliteitscontroles. 

Wie ben jij?

Je bent dienstverlenend ingesteld en haalt alles uit de kast voor een tevreden klant. Je bent oplossingsgericht en werkt gestructureerd. Je bent op zoek naar een dynamische omgeving en houdt van aanpakken. Je bent proactief en communicatief sterk. Je krijgt energie van klantcontact en kan goed omgaan met zowel zakelijke klanten als consumenten. Je hebt ervaring in het managen van een team en vindt het leuk om mensen te ontwikkelen en het team naar een hoger niveau te brengen. Je hebt affiniteit met hoogwaardige elektronische producten en hecht sterk aan duurzaamheid.

Wat ga je doen?

  • Zorgen voor de ideale klantbeleving
  • Service verlenen aan onze klanten
  • Nauwgezet verwerken van informatie aanvragen, offertes en orders in het systeem
  • Het oplossen van vragen en eventuele klachten
  • Je bent de schakel tussen de klant, Sales managers en de rest van de organisatie
  • Identificeren van kansen voor bedrijfsverbetering binnen de organisatie
  • Het plannen en verzorgen van een snelle en correcte afhandeling van klantvragen, waaronder het verlenen van service op locatie en telefonische  (technische) vragen
  • Verantwoordelijk voor logistieke werkzaamheden (organisatie transport), inclusief opmaken van transportdocumenten/pakbonnen etc.
  • Controleren en verzenden van de orders
  • Commercieel ondersteunen van sales-collega's

People Managementtaken

  • Zorgdragen voor goede (technische) productkennis bij de Customer Service en Technical Support medewerkers
  • Verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en ondersteuning van het team om operationeel succes te behalen
  • Houdt toezicht op tijd en aanwezigheid, inclusief vakantie afwezigheid en ziekteverlof
  • Controle op de voltooiing van taken en zorg voor goede prestaties en bijhouden van geschikte systemen.
  • Consistent hoge normen promoten door persoonlijk voorbeeld en dit door te spelen naar het team dat elk lid van het team de standaarden en gedragingen begrijpt die van hen worden verwacht.
  • Communiceert Key Performance Indicators (KPI's) uit het strategisch jaarplan zodat elke werknemer op de hoogte is van verwachtingen en leveringen

Relatie management

  • Communiceert onderling met de productie planning om de klant orders op tijd te kunnen leveren.
  • Onderhoudt contacten met alle andere afdelingen
  • Geeft feedback aan het MT voor wat betreft ideeën om het order en service proces te verbeteren, de kwaliteit te waarborgen en te verbeteren in lijn met de kwaliteitsstandaarden en levertijden.

Zelf management

  • Het aangaan van persoonlijke uitdagingen.
  • Je bent zelfbewust, veerkrachtig, assertief en staat open voor veranderingen.
  • Betrekt belangstelling en deelname van anderen en werkt op een collaboratieve manier samen.
  • Actief inzetten voor teamontwikkeling.
  • Goede motivatie, optimistisch en actiegericht.

Wat vragen wij van jou?

Vaardigheden en eigenschappen:

  • Service gericht en streeft naar een optimale klanttevredenheid en klantbeleving
  • Goed georganiseerd, nauwkeurig en flexibel
  • Toont groot initiatief, oordeelt in werkmethodes en het interpreteren en delegeren van werkvereisten/doelen
  • Zelfstandigheid in werken, met daarbij weinig beoordeling en minimale toezicht
  • Het vermogen om een goed voorbeeld te geven, door juiste communicatie, duidelijkheid, benadering van werk en mens en daardoor respect krijgen van het team
  • Hoge focus op kwaliteit
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Nederlands en Engels
  • Uitstekende organisatie vaardigheden
  • Uitstekende probleemoplossende vaardigheden
  • Het vermogen om verschillende activiteiten te beheren op hetzelfde moment
  • Het vermogen om goed te kunnen plannen, analyseren en uit te dagen
  • In staat om functioneel samen te werken met vele belanghebbenden
  • Het begrijpen van mens gerelateerde processen en procedures
  • Goede kennis van leveringen aan klanten en het begrijpen wat het effect is van slechte/prijs kwaliteit

Kwalificaties en ervaringsniveaus:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in het leiden van teams
  • Ervaring in het begeleiden en ontwikkelen van (multiculturele) mensen
  • Sterke computervaardigheden (PC) en ervaring met programma’s zoals Excel en ERP-systeem
  • Kennis van logistiek en ervaring met het verzorgen van transport

Wat bieden wij jou?

  • Een zelfstandige en afwisselende functie met verantwoordelijkheid
  • Enthousiaste collega’s, teamspirit en plezier
  • Een uitdagende functie met eigen inbreng
  • Goed salaris op basis van opleiding en ervaring
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Wil jij op deze functie reageren?

Wil je solliciteren op deze functie? Stuur dan je cv naar recruitment@thermiq.com. Heb  je vragen over deze functie of over ons bedrijf?
Neem dan contact op met Saskia Meijler via Whatsapp op 06-13637268.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!